Levitating - Dua Lipa

提前看了太太的剧透!

告白这段幸福的哭出来!!!

马上结婚!!!我出钱!!!!( '-ωก


Glitter in the sky, glitter in our eye

远方天际闪烁 我眼中也有了光芒

Shining just the way we are

以我们最爱的方式闪耀着光芒

I feel like we're forever every time we get together

你我在一起便无时无刻都是永恒


You want me, I want you baby

你渴望着我 我亦想得到你

My sugarboo, I'm levitating

你是我的甜心爱人 我幸福得在天际漂浮


I got you, moonlight

我能懂你 你就像照亮我的月光

You're my, starlight

你就是我独一无二的星光

I need you, all night

我整夜都需要你在我身边

评论

热度(6)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据