Midnight, The Stars And You - Wendy Carlos

沉迷老歌【x】

在闪灵和头号里都很喜欢这首插曲(๑′ᴗ‵๑)

音乐的美丽真是我的文字远远达不到的啊……沉迷沉迷 


Midnight with the stars and you

午夜 星星和你

Midnight and a rendez vous

此刻迷魅地交织在一起

Your eyes held a message tender

你的眼睛温柔地对我说

Saying I surrender all my love to you

我整个的爱 都是你的 都是你

Midnight brought us sweet romance

这一夜予我们的甜蜜 浪漫

I know all my whole life through

只这样路过我漫长的一生

I'll be remembering you

我会永远记着

Whatever else I do

无论来日方长

Midnight with the stars and you

这永远的夜 这跃烁的星 这个你


2018-04-16 #音乐  

评论

热度(11)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据